Досить актуальними в даний час є відновлені шини. Немає необхідності купувати нову гуму, якщо ваша, хай і зношена повністю, шина не має значних пошкоджень каркасу. Саме каркас є основним елементом будь-якої шини. Довговічність каркасу в 2-3 рази більше, ніж протектора, тому при зносі протектора шину доцільно відновити, наклавши новий протектор. Завдяки цьому можливо багаторазове відновлення протекторної частини шини. Це і є економічною альтернативою придбанню нових шин. Сьогодні відновлені шини затребувані настільки, що кожна друга вантажна шина, що використовується в Європі, є відновленої!

В даний час ТОВ «Гніванський шиноремонтний завод» є одним з провідних підприємств, що випускають вантажні відновлені шини. Виробництво оснащене високотехнологічним обладнанням, має широкий набір технологій з відновлення й ремонту шин. Грамотні фахівці, дозволяють нам справлятися з поставленими завданнями з відновлення й ремонту шин. Відновлена шина на нашому підприємстві отримує гарантію пробігу 100.000 км, коштує на 30-40% дешевше нової!
• Восстановленіепротектора являє собою економічну альтернативу придбання нових шин, що дозволяє транспортним компаніям збільшити термін служби покришки. Якісні каркаси шин для вантажних автомобілів дозволяють відновлювати протектор кілька разів, в залежності від їх застосування. Витрати на шину протягом її загального терміну служби - це єдиний реальний показник. Різноманітність типів протекторної стрічки та інновації як в області матеріалів, так і в галузі технології та обладнання, дозволяють зберегти у відновленої шини всі достоїнства нової шини відомих марок, а також дозволяють підібрати той тип протектора, який максимально підходить до умов експлуатації, якості і виду дорожнього покриття. ТОВ «Гніванський шиноремонтний завод» має можливість відновлювати шини практично усіх транспортних засобів, а саме: різних видів вантажних автомобілів, мікроавтобусів, тролейбусів, автобусів, евротягачей, напівпричепів. ТОВ «Гніванський шиноремонтний завод» виробляє відновлення протекторів вантажних автошин холодним методом наварки. Сутність цього сучасного методу полягає в тому, що новий протектор попередньо вулканізується і потім остаточно вулканізується з використанням спеціальних хімічних речовин, які активізують процес вулканізації до зношених каркасів при більш низькій температурі, ніж при традиційній «наварки». При цій температурі (близько 100 0 С) виключається вторинна вулканізація та пошкодження каркаса за рахунок ослаблення зв'язків між гумою і кордом. Інакше цей спосіб називають «холодної вулканізацією». Новий протектор, будучи приготовленим з спеціально підібраних гумових сумішей, володіє всіма необхідними властивостями, що забезпечують його тривалу та надійну експлуатацію, практично не поступається новим автошинами. Сьогодні всю цю технологію можна побачити у нас на заводі.
image01image02image03image04image06image07image08image10image11image13image14image16image17image18

Технологія відновлення шини

Процес відновлення шин при використанні холодного способу складається з наступних операцій:
1. Первісна перевірка - можливо, найважливіша частина процесу відновлення. Каркас - це несуча конструкція при відновленні автошини, тому дуже важливо відокремити відповідні до відновлення каркаси від. Перевірка проводиться візуально і поділяється на:
· Перевірку бортів;
· Перевірку боковини;
· Перевірку коронки;
· Маркування ушкоджень;
· Заповнення супровідної робочої картки.
2.Шерохованіе.-Пристрій для шерохованія видаляє шар матеріалу попереднього протектора і надає каркасу форму, розмір і текстуру поверхні, які необхідні для накладення нового протектора. Пристрій для шерохованія функціонує за принципом токарного верстата. Каркас вмонтовується в спеціальному затиску, надувається повітрям для придбання твердості і пружності і розкручується разом із затиском.
Потужні обдирні ножі-рашпилі видаляють матеріал протектора. Каркас обробляється ідеально кругло як для кращого контакту з протектором, так і для кращої балансування автошини. При цьому він обробляється, по копіру до заздалегідь певного профілю, ширини і радіуса. Ці параметри визначаються програмами, закладеними в автоматику пристрої шерохованія, і залежать від розмірів колеса, типу відновлюваного протектора і фірми - виробника.
Шорсткість обробленої поверхні повинна бути якомога більш дрібної, щоб забезпечити максимальну кількість точок вулканізації і, таким чином, хороше зчеплення (адгезію). На цій стадії провадиться остаточна відбракування каркаса, так як шерохованіе іноді розкриває внутрішні дефекти автошини, не помічені при візуальному огляді.
3. Ультразвукова інспекція каркаса.
За один швидкий і зручний робочий цикл верстат сканує каркас від борту до борту, не пропускаючи не єдиного ушкодження. Всі видимі пошкодження і підозрілі ділянки, виявлені, за допомогою NDI ® належним чином інспектуються, обробляються і ремонтуються. За рахунок цього підвищується надійність, і розширюються можливості відновлення протектора у майбутньому.
4. Зачистка та підготовка шини до відновлення -
виконуються лише висококваліфікованим персоналом і тільки кращими матеріалами!
Оскільки впроцессе шерохованія знімається не тільки сам протектор, але іпод протекторна частина (що складається зі старої, "застарілою" гуми) цей шар потрібно відновлювати. Крім того, необхідний проміжний шар з матеріалу, який встановить міцний контакт між старим каркасом і новим протектором. На шар гуми наноситься високоміцний гумовий клей ("цементний розчин"), виготовлений на основі натурального каучуку, який надійно приклеїть новий протектор.
5. Підготовка протектора - полягає в обрізанні протекторної стрічки на столі по певній довжині; настільною стикуванні протекторної стрічки; нанесенні Прослоенная гуми (теж у вигляді стрічки)
6. Нанесення протектора - виробляється на накачані шину тиском 1 бар при температурі 18 градусів Цельсія. Операція полягає в тому, що на підготовлений
каркас накладається протекторна стрічка.
7. Упаковка в оболонку - підготовлений каркас з накладеною протекторної стрічкою поміщається міждвома гумовими камерами-оболонками, з которихвикачівается повітря. Цим досягається щільне сжатіекаркаса і протектора.
8. Вулканізація - ключовими факторами вулканізації є точне співвідношення часу, температури і тиску. Всі параметри проходження процесу в автоклаві
регулюються автоматично. Готові до обробки та упаковані в камери-оболонки каркаси, з наклеєними протекторами, поміщаються в автоклав і одночасно
під'єднуються до вакуумного насоса, який продовжує відсмоктувати з оболонки повітря.
Одночасно в автоклаві створюється високий тиск не менше 6 бар. Завдяки цьому технологічному прийому протектор буквально вдавлюється в каркас, а точно підібрана температура (98 - 105) градусів Цельсія довершує процес хімічного зчеплення в єдине ціле.
9. Фінальна перевірка - проводиться поки шина ще гаряча, так як на ньому легше знайти можливі дефекти восстановленія.Фінальная перевірка проводиться візуальним методом.
Ми були б раді мати можливість співпрацювати з Вами!